کد خبر: ۱۱۳۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ 23 November 2023

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن فرهنگ و اعتقادات ما را نشان گرفته و در چنین شرایطی نسخه شفا بخش از این وضعیت، تفکر بسیج است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی شامگاه چهارشنبه در اولین یادواره شهید مولوی عبدالواحد ریگی در روستای سنگان کوکناک شهرستان تفتان بیان کرد: شهید مولوی عبدالواحد ریگی انسان شریفی بود که یک عمر در خدمت مردم بود؛ این شهید بزرگوار هر چه در توان داشت برای خدمت به مردم به گرفته بود.

وی افزود: نیت این شهید عزیز الهی و قربتا الی الله بود؛ پیوسته به یاد خدا بود و برای خدا و رضایت او قدم بر می داشت. انسانی با این شرافت قطعا پیش از هرچیزی خدا را شناخته بود و عاشق خدا شده بود؛ خدا نیز او را برگزید و توفیق شهادت را به او عطا کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: شهدا مسرور و شاد هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند؛ شهدا اندوهگین نیستند و زندگی شادی دارند، هر ملتی که اعتقاد به شهادت داشته باشد ظلم را نپذیرفته و تابع آن نشده؛ فراز و فرود تاریخ اسلام نشان می‌دهد که هر زمان مسلمانان به فرهنگ شهادت اعتقاد بیشتر داشتند موفقیت‌های بیشتری را کسب کردند.

وی تاکید کرد: تشکیل شجره طیبه بسیج، نتیجه نگاه بلند و تیزهوشی امام راحل بود؛ بسیج از روز اول پیدایش خود توفیقات بسیار زیادی برای ما به ارمغان آورد، دشمنان نیز از همان ابتدای پیدایش این شجره طیبه به دنبال تضعیف و ضربه زدن به آن بودند.

سردار شفائی تصریح کرد: بسیج ظلم ستیز و استکبار ستیز است که دفاع از مظلوم را همواره در فکر و ذهن خود دارد؛ بسیج در یک نهاد یا سازمان محبوس نمی‌شود؛ بسیج جهان شمول است و در جای جای این نظام اسلامی جریان دارد.

وی گفت: در هر عرصه‌ای که نگاه مسوولان ما با تفکر بسیج همراه بوده است ما به قله‌های هدف رسیده یا نزدیک آن شدیم، باید تفکر بسیج را در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نهادینه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار