مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره به حضور بسیج در همه صحنه‌های انقلاب گفت: بسیج همیشه در صحنه و آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 23 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام محب علی احدی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان در گفتگو با فارس با تبریک هفته بسیج و با اشاره به حضور بسیج در همه صحنه‌های انقلاب گفت: بسیج همیشه در صحنه و آماده خدمت‌رسانی به آحاد جامعه است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمود «بسیج لشکر مخلص خداست» و این جمله ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده‌اند.

احدی ادامه داد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پر فروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است و در مواقع حساس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌های سخت، چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد، تصریح کرد: بسیج لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت و امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب‌و خاک در جهاد است.

وی با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم است و به‌یقین متعلق به همه اقشار مردم وفادار به‌نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است، ادامه داد: مردم عاشق اخلاص، صفا، حماسه‌آفرینی و ایثارگری بسیجیان درس‌آموز مکتب امام راحل هستند.

احدی افزود: هفته مبارک و فرخنده بسیج، فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بنیان‌گذار بسیج و بیعتی با بزرگ بسیجی دلاور، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار