مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها داشته باشند، گفت: تور رسانه‌ای راویان پیشرفت با هدف تبیین خدمات دولت سیزدهم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 23 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مهدی مرادی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی روز چهارشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته انجام هماهنگی و هم‌افزایی برای تحقق مشارکت حداکثری مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات است.

وی عنوان کرد: جامعه روحانیت، نخبگان، صدا و سیما و رسانه‌ها به طور ویژه به این موضوع می‌پردازند و جلسات خوبی تاکنون با حضور استاندار برای برنامه‌ریزی تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: در دیدار با فعالان رسانه‌ها شاهد تلاش و برنامه‌ریزی خاص آن‌ها برای اعتلای اهداف نظام و توسعه استان بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها داشته باشند افزود: تور رسانه‌ای راویان پیشرفت با همکاری خانه مطبوعات خراسان جنوبی و بسیج رسانه استان برگزار می‌شود و تور رسانه‌ای طبس هم با همکاری همه رسانه‌های استان انجام شد.

مرادی گفت: مردم ما همچنان پای آرمان‌های نظام و انقلاب هستند و در مناسبت‌های مذهبی و عرصه‌های مختلف نظام حضور چشمگیری دارند.

وی بیان کرد: باید در زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تلاش صدا و سیما و رسانه‌ها در فضای مجازی هم فعالیت‌های چشمگیری دنبال شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: پویش "اگر من نماینده بودم" پیشنهاد خوبی است و باید طراحی خوبی در این زمینه صورت گیرد.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای مشارکت حداکثری رای اولی‌ها در انتخابات اسفند امسال تاکید کرد و گفت: برنامه مدونی برای رای اولی‌ها با همکاری آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسانه‌ها تدوین شود.

مرادی با تاکید بر اینکه ایجاد نشاط اجتماعی باید براساس برنامه ریزی و هدفمند باشد افزود: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است و باید مردم در این عرصه بزرگ و سرنوشت ساز نقش‌آفرینی کنند تا جشن سیاسی بزرگ در اسفند ماه برگزار شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار