آثار سه عضو خانه عکاسان جوان ، مورد پذیرش گروه داوری چهارمین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسی Country of heaven Photo Circuit 2023 در کشور چین قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 23 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، در این مسابقه سالانه که در سه بخش رنگی با موضوع آزاد ، تک رنگ با موضوع آزاد و فعالیت های انسانی با موضوع رنگی و تک رنگ برگزار می شود ، علیرضا عطاریانی با ۳ قطعه ، معصومه کریمی با ۲ قطعه و اسماعیل حاتمی کیا با ۴ قطعه ، در این نمایشگاه حضوری درخشان را رقم زدند .

مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه عکس های پذیرفته شده ، در تاریخ ۳۱ دسامبر در ساعت ۵ عصر به وقت محلی در شهر زیبای “چنگدو” در کشور چین با حضور برگزیدگان انجام خواهد شد.

برگزاری این رقابت بین المللی که برای چهارمین سال پیاپی توسط گروهی متشکل از اساتید عکاسی از چین و سنگاپور داوری می شود ، توسط فستیوال بین المللی عکس چنگدو CIPF ، اتحادیه عکاسان دیجیتال چنگدو CDPA و با حمایت انجمن عکاسان مالزی PSM و اتحادیه عکاسان آسیا APU و تحت امتیاز رسمی انجمن عکاسی آمریکا PSA انجام می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس های برگزیده از تاریخ ۱۰ دی ماه سال جاری به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.chphotocircuit.com مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار