تفاهم‌نامه‌ای با موضوع ورزش و محیط زیست بین کانون مربیان و پیشکسوتان فوتبال و محیط زیست استان اصفهان به امضا رسید.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 20 November 2023

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: ورزش یک حوزه مهم و اثرگذار در جامعه است که در این بین رشته فوتبال با توجه به فراگیری آن در بین عموم مردم یک فرصت مهم در حوزه محیط زیست است.
احمدرضا لاهیجان زاده افزود: مباحثی همچون آلودگی هوا، کم آبی، خشکی زاینده رود، خشکی تالاب‌ها به خصوص گاوخونی، فرونشست زمین، حمایت و حفاظت از گونه‌های جانوری از مشکلات زیست محیطی است که همه باید دست در دست هم بگذاریم تا از این مشکلات عبور کنیم و باهم آن‌ها را برطرف سازیم.
وی گفت: ورزش و به خصوص فوتبال می‌تواند به عنوان یک نیروی محرک و قوی به نسل امروز بیاموزد که برای داشتن جامعه‌ای سالم و پاک باید حافظ محیط زیست پیرامون و اطرافمان باشیم و تا می‌توانیم از آن در برابر خطرات محافظت کنیم.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان افزود: یک مربی و یک فوتبالیست معروف و سرشناس می‌تواند با دغدغه مندی به محیط زیست کمک کنند و با آموزش و تربیت نسل جوان این موضوع را روشن کنند که ورزش بدون محیط زیست سالم و پاک هیچ کارایی و اثری نخواهد داشت.
لاهیجان زاده افزود: امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه برگ روشنی برای آینده محیط زیست باشد و با حمایت ورزشکاران و فوتبالدوستان شاهد محیط زیست پاک و سالم و بدون مشکل باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار