کد خبر: ۱۱۳۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 22 November 2023

۹ پروژه عمرانی در بخش کلاچای شهرستان رودسر افتتاح شد۹ پروژه عمرانی در بخش کلاچای شهرستان رودسر افتتاح شد۹ پروژه عمرانی در بخش کلاچای شهرستان رودسر افتتاح شد۹ پروژه عمرانی در بخش کلاچای شهرستان رودسر افتتاح شد۹ پروژه عمرانی در بخش کلاچای شهرستان رودسر افتتاح شد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان گیلان؛ امروز(سه شنبه) در سفر اسدالله عباسی استاندار گیلان به شهرستان رودسر، ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کلاچای با حضور مسئولان استانی و شهرستان و مردم منطقه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

برای اجرای این پروژه‌ها که به صورت متمرکز در روستای امیربنده کلاچای مورد بهره‌برداری قرار گرفت شامل زیرسازی، روکش و آسفالت مناطق روستایی بالانوده، امیربنده، دهکده قدس، بزکویه، هادی کیاشهر، استخربیجار، شیرمحله، سارسر، ماچیان و بیجارگاه سفلی در مجموع به متراژ ۲۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع بوده که بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

برای زیرسازی این ۹ پروژه نیز از محل اعتبارات داخلی دهیاری ها به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

استاندار گیلان پیش از بهره برداری از این تعداد پروژه به صورت متمرکز در روستای امیربنده کلاچای شهرستان رودسر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام و بقعه متبرکه واقع در مسجد این روستا را زیارت کرد.

در این آئین که مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، نماینده عالی دولت در گیلان را همراهی می کردند، مردم منطقه مسایل و موضوعات خود را مطرح و استاندار نیز ضمن دیدار صمیمانه با اهالی منطقه، دستورات لازم برای رسیدگی و رفع مطالبات مطروحه را صادر کرد.

اسدالله عباسی صبح روز سه شنبه در ابتدای سفر یک روزه به رودسر با حضور در گلزار شهدای شهر رحیم آباد این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از سد پلرود و راه جایگزین آن، بازدید میدانی از آخرین وضعیت احداث تصفیه خانه آب طول لات بخش رحیم آباد، حضور در جمع بسیجیان گلدشت رحیم آباد و بازدید از دستگاه کمپوستر زباله تر و بررسی پروژه های شهر چابکسر شامل چگونگی اجرای المان شهری ورودی این شهر و نیز روند احداث پروژه طرح جامع سلامت از برنامه های سفر استاندار گیلان به شهرستان رودسر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار