معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس از تولید تمامی اندام‌های مصنوعی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی بدون دخالت دست و نیاز به قالب‌گیری در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر فارس برای نخستین بار در بین مراکز دولتی ایران تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 21 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: غلامرضا ایرانی گفت: مرکز ارتوپدی فنی هلال احمر فارس با مساحت ۷۰۰ متر مربع و فعالیت هشت پرسنل متخصص و مجرب و همچنین بهره‌مندی از به‌روزترین دستگاه‌های توانبخشی و فعالیت بخش‌های مختلف، به عنوان بزرگترین مرکز فنی ارتوپدی هلال احمر در جنوب کشور به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه طی ۷ ماه نخست امسال دو هزار و ۶۸۱ خدمت مختلف به ۵۲۷ مراجعه کننده ارائه شده است، تصریح کرد: در این مرکز فنی تمام زمینه‌های لازم در حوزه خدمت‌رسانی به مردم از جمله آموزش نیرو‌های متخصص، خرید دستگاه‌ها و آماده کردن زیرساخت‌های لازم صورت گرفته تا مراجعه‌کنندگان به ویژه معلولان بتوانند از بهترین امکانات لازم بهره‌مند شوند.
ایرانی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در این مرکز فنی ارتوپدی، ۲۰۴ اندام مصنوعی، ۳۰۲ وسایل کمکی و همچنین ۲۲ کفش و کفی طبی به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال ساخته و ارائه شده که در این بین با مساعدت مالی ۹۲۰ میلیون ریالی برای مددجویان خدمت ویژه به صورت رایگان یا نیم بها به این قشر صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار