مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به ورود سامانه های بارشی شدید به استان گفت: با تشکیل جلسه اضطراری قرارگاه حمل و نقل و راهداری زمستانه و سیلاب گلستان، راهداران و عوامل راهداری به حالت آماده باش کامل درآمدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ 20 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، عادل مصدقی عصر دوشنبه در جلسه اضطراری حمل و نقل و راهداری زمستانه و سیلاب با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی تابعه اظهارکرد: طبق اعلام هواشناسی، از امشب سامانه پرفشار بارشی از سمت غرب با جریانات شمالی وارد استان می شود که در پی آن افزایش ابر و بارش های پراکنده از حوالی بامداد فردا استان را فرا می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: اوج شدت بارش ها، عصر و شب فردا تا بامداد روز چهارشنبه خواهد بود.

به گفته وی، بارش برف را هم از عصر فردا تا ارتفاع دو هزار متری در ارتفاعات نواحی کوهپایه ای و کوهستانی طی یک بازه زمانی 12 ساعته خواهیم داشت و کاهش محسوس دما تا 15 درجه رخ می دهد.

مصدقی ادامه داد: طبق این پیش بینی ها و شروع باد و طوفان از امشب و احتمال افتادگی درخت ها، تابلو و علائم، چراغ ها و غیره و مسدود شدن راه‌ها، گشت های راهداری هوشیاری ها و راهدارخانه های کوهپایه ای در مکان های سیل گیر استقرار یافته و آمادگی های لازم را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: این مراقبت ها و هوشیاری ها در دو بخش پایین و بالادست با توجه به حجم ترافیک ها وجود دارد و ماشین آلات راهداری هم آماده کار هستند.

وی با بیان اینکه بارندگی های رگباری و نقطه ای و سیلاب ها تا پایان سال نیز احتمال وقوع دارد، گفت: برای تامین کمبودها نیز معاونین و روسای ستادی مکلف به نهایت پشتیبانی از شهرستان ها با مدیریت شده اند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار