فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای ۴۴ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 20 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، عبدالله یونسیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در نشستی با خبرنگاران در سالن جلسات کانون جوانان بسیج این شهر ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در هفته بسیج چهار هزار ریز برنامه به همت پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و ناحیه بسیج شهرستان شاهرود و ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی اجرا می‌شود که از این برنامه‌ها ۷۰۰ عنوان برنامه کلی و ۴۴ برنامه شاخص است.

وی این برنامه‌ها را در قالب هفت قرارگاه بسیج عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج، امید ملت ایران»، افزود: فضاسازی شهرستان شاهرود توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اقشار و ادارات در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به میزبانی از فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان طی ۲ روز از هفته بسیج گفت: برگزاری همایش زینبیون در گلزار شهدای شاهرود با حضور بانوان بسیجی و تجلیل از پرستاران بسیجی، برگزاری همایش فرماندهان پایگاه‌ها، ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد بسطام، یادواره شهدای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در مسجد غربای شاهرود، محفل انس مودت پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمایش گشت‌های رضویون و فراخوان ۱۸۰ دستگاه خودرو و اعلام اقتدار بسیجیان ازجمله برنامه‌های این هفته است.

توزیع بیش از ۲۶۰۰ بسته معیشتی در شاهرود

یونسیان به برگزاری جشنواره‌های مختلف و اجرای سرود میدانی در محلات، رزمایش مواسات با توزیع بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان و ۲۷ سری جهیزیه ایرانی به ارزش هر سرویس ۱۵۰ میلیون تومان طی این هفته در شهرستان شاهرود اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همایش اقتدار بسیج امسال روز جمعه، سوم آذرماه برگزار و پیش‌بینی می‌شود ۶ هزار بسیجی شهرستان از حوزه‌ها، ادارات، اقشار و گردان‌ها و اعضای شورای تأمین استان سمنان ازجمله نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار سمنان و فرمانده سپاه استان حضور یابند و حضور در نمازجمعه و برگزاری میقات صالحین و سخنرانی فرمانده سپاه استان سمنان در نمازجمعه از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به خدمات‌رسانی به بسیجیان از طریق ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در درمانگاه تخصصی رضوی نیز اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان شاهرود حضور می‌یابند و خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در این شهرستان ارائه می‌شود.

یونسیان از اجرای ۲۰۰ گشت محله‌محور بسیج در هفته بسیج در محلات خبر داد و اضافه کرد: امسال تلاش کردیم برنامه‌ها در حاشیه شهر و بخش‌های شهرستان شاهرود اجرا شود تا مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر را کاهش دهیم.

اعزام ۶۰۰ دانش‌آموز شاهرودی به اردوی راهیان نور

وی همچنین از اعزام ۶۰۰ دانش‌آموز شهرستان شاهرود به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: این اردو‌ها در ماه‌های آذر و بهمن برگزار می‌شود و یا توجه به برآورد هزینه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی با تعامل با دستگاه‌ها از دانش‌آموزان ۱۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود که در مرحله نخست ۶ دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از برگزاری اردوی راهیان نور عمومی و دانشجویی نیز خبر داد و تأکید کرد: شاهرود در اعزام اردوی راهیان نور سال گذشته رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

یونسیان به سیل کالپوش در شهرستان میامی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه از ابتدای وقوع این حادثه با سپاه این شهرستان ارتباط داشتیم، گفت: پیگیر جمع‌آوری کمک‌های هدفمند و کارگشا برای مردم بودیم و مصالح ساختمانی، ایزوگام و لوازم خانگی مورد نیاز آن‌ها تأمین و ۲۲ تن سیمان به همت خیران و تجهیزات راهسازی نیز ارسال شد.

وی از انعکاس اخبار در فضای مجازی و اثرگذاری اقدامات همگانی در خبرگزاری‌ها و نشریات تشکر کرد و از انجام اقدامات مطلوب در قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی و از سرکشی ۵۲ پایگاه از ۱۸۴ پایگاه شهرستان شاهرود در مدت هفت ماه گذشته خبر داد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار