رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان به پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» در شهرک پونک شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون برای این پروژه بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن ۶۵۰ میلیارد ریال نیاز است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 20 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، جعفر میناخانی، رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران به روند ساخت پروژه «هنرستان هنر‌های تجسمی دختران» در شهرک پونک شهر زنجان اشاره و اظهار کرد: این پروژه در ۴ هزار و ۸۷۳ مترمربع زیر بنا در چهارطبقه با اسکلت بتن‌آرمه در دست‌ساخت است.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه در مرحله اجرای نما و تأسیسات است.

وی گفت: تاکنون برای این پروژه بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن نیز بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تأمین منابع مالی موردنیاز، تا آخر دولت سیزدهم قابل بهره‌برداری است.

میناخانی به ساخت پروژه «هنرستان سینما و تئاتر» در شهر زنجان نیز اشاره کرد و بیان داشت: زیربنای این پروژه ۳ هزار و ۳۷۱ متر مربع است و در مرحله اجرای نما و تاسیسات است و بیش از ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چهار طبقه با اسکلت بتن آرمه pan> در حال ساخت است.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بیش از ۲۶۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تخصیص به‌موقع اعتبار، عملیات اجرایی این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی آغاز اجرای هر دو پروژه را سال ۸۸ عنوان کرد و گفت: به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز به مدت ۱۰ سال هر دو پروژه متوقف بود، ولی از اوایل دولت سیزدهم عملیات اجرایی پروژه‌ها دوباره آغاز شد و اعتبار مورد نیاز تخصیص‌یافته است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار