فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ قبضه سلاح غیرمجاز در یک دستگاه وانت نیسان در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ احمد نگهبان با بیان این مطلب افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با گسترش چتر اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی سابقه‌دار در قاچاق سلاح شکاری غیرمجاز از استان‌های غربی و شمالی و توزیع سلاح غیرمجاز در سطح شهر مشهد دست یافتند.


وی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک هفته کار اطلاعاتی و استفاده از سیستم‌های هوشمند پلیسی سرانجام روز گذشته متهم را در حال انتقال محموله سلاح‌های غیرمجاز به شهر مشهد با یک دستگاه وانت نیسان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی مشهد، افزود: در این عملیات ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی مشهد ضمن دستگیری متهم و همدستش در بازرسی از خودرو وانت نیسان 6 قبضه سلاح شکاری طرح وینچستر که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

نگهبان با اشاره به توقیف خودرو وانت و معرفی متهم به دادسرا بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح‌های غیرمجاز که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار