با حضور معاون رییس جمهور
عملیات احداث یک‌پروژه بزرگ درمانی در قالب بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی و همچنین افتتاح پروژه عمرانی تقاطع غیر همسطح در منطقه ۱۴ اصفهان روز پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهور در سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 16 November 2023

پروژه تقاطع غیرهمسطح «شهدای ورزشکار» با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال احداث و امروز به بهره برداری رسید.
این پروژه، حلقه اتصالی بین اتوبان آیت‌الله ناصری است که با مشارکت شهرداری دولت‌آباد احداث شد و بار ترافیکی محدوده باغ فدک را به پل کاظمی آشتیانی منتقل می‌کند.
بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار با هدایت خودروهای سنگین به مسیری مجزا که سال‌ها مطالبه مردم دولت آباد و اصفهان بود، گره کور ترافیکی در شمال شهر را باز می کند.

همچنین امروز عملیات احداث بیمارستان فوق تخصصی عمومی ۵۰۰ تخت‌خوابی «۲۵ آبان» در شهرک امام حسین (ع) واقع در شرق اصفهان آغاز شد.
این بیمارستان در ۱۰ طبقه احداث می شود و هدف‌گذاری اصلی این پروژه، یکهزار تخت‌خواب است که در فاز نخست ۵۰۰ تخت آن به چرخه خدمت رسانی وارد خواهد شد.
با بهره‌برداری از این بیمارستان، این شهر معین شهرها و استان های همجوار نیز خواهد شد.
اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این بیمارستان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که از تهاتر املاک و اموال بنیاد شهید و مساعدت سایر دستگاه‌ها محقق خواهد شد.
این بیمارستان در نزدیکی خط ۲ مترو، محور مواصلاتی رینگ چهارم و فرودگاه اصفهان قرار دارد که از نظر دسترسی بهترین نقطه است و ارزش افزوده زیادی برای این نقطه از شهر به همراه خواهد داشت.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در آیین افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت:زیرگذر شهدای ورزشکار از محورهای مواصلاتی شهر اصفهان است که از ابتدای سال ۱۴۰۰ عملیات احداث آن آغاز شد.
اصغر کشاورز راد عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان احداث شد که دوسوم هزینه آن را شهرداری اصفهان و یک‌سوم را شهرداری دولت‌آباد پرداخت کرد.
وی افزود: شهرداری اصفهان، شهرداری دولت‌آباد، شرکت‌های تاسیساتی و پلیس راهور نقش مهمی در احداث این پروژه داشتند.
وی تاکید کرد: رینگ چهارم، خط دو قطار شهری و بیش از ۴۵۰ پروژه فعال از دیگر اقدامات جاری و مهم معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان است.

همچنی مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در آیین افتتاحیه پروژه‌های این‌منطقه گفت:در این دوره مدیریت شهری با نگاهی عدالت‌محور به منطقه ۱۴ رسیدگی شد که نتیجه آن بهره‌برداری از پروژه‌های شاخصی مانند تقاطع غیرهمسطح کاظمی آشتیانی بود.
محمدمهدی کریمی خاطرنشان کرد: افتتاح تقاطع شهدای ورزشکار با ۱۳۲ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی با اعتبار اولیه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در زمینی ۵ هکتاری نیز امروز انجام‌می‌شود.
وی افزود:بهره‌برداری از جاده عاشق اصفهانی شرقی پس از سال‌ها از دیگر اقدامات شاخص در منطقه ۱۴ است که از مطالبات جدی مردم منطقه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار