فرماندار در جلسه بررسی مشکلات شرکت های تعاونی شهرستان آستانه اشرفیه ؛
کد خبر: ۱۱۳۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 16 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از آستانه اشرفیه ، جلسه بررسی مشکلات شرکت های تعاونی شهرستان آستانه اشرفیه و تقدیر از شرکت های تعاونی فعال به ریاست مهندس خسرو آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و و سایر میسولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه اظهار کرد : ما باید بدانیم که نحوه ایجاد تعاونی ها و اشتغال به چه شکلی باشد کما اینکه تا کنون دولت های مختلف با دیدگاه های خود ورود کرده و متاسفانه بطور کامل قانون را رعایت نکرده که امروزه با چنین چالش هایی در این حوزه روبرو هستیم اما دیدگاه کلی ما در سطح نظام این است که باید حتما افرادی که برخوردار نیستند را با سهیم کردن در کارمان توانمند نماییم .

مهندس آرنگ ادامه داد : ایجاد تعاونی و همراه کردن دیگران برگرفته از تفکرات دینی، اعتقادی و مذهبی ماست و در دنیا چنین تفکری وجود ندارد چنانچه در اعتراضات جلیقه زرد ها در فرانسه و جنبش وال استریت در آمریکا مردم بر این باور بودند که ثروت بطور عادلانه تقسیم نمی شود و 99 درصد مردم برای رفاه 1درصد جامعه کار می کنند .

وی با اشاره به شعار دولت سیزدهم؛ دولت مردمی از توزیع عادلانه ثروت گفت و افزود: در تحقق شعار دولت مردمی بررسی مشکلات و ارائه طرح به منظور رفع آنها و توسعه تعاونی ها ضروری می باشد.

در ادامه مدیران تعاونی ها به بیان معضلات و مشکلات خود پرداختند و فرماندار شهرستان برای رفع موانع دستوراتی را ابلاغ نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار