کد خبر: ۱۱۳۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 15 November 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، علی قیصری، رئیس پلیس آگاهی مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

سارقان با شناسایی و تحت کنترل قراردادن مالکان منازل در مناطق مرفه نشین شهر، به صورت سریالی در یک محل و یک بازه زمانی با استفاده از غفلت مالباختگان و عدم حضورشان در منازل در یک فرصت مناسب و با استفاده از تجربیات سوء خود در ارتکاب جرایم با ابزار‌های خاصی با برنامه مشخص اقدام به سرقت طلاجات و وجوه نقد و اموال ارزشمند دیگر می‌کردند.
پس از وصول پرونده‌های مشابه، مأموران این پلیس و کارشناسان اداره اطلاعات جنایی به همراه اکیپ بررسی صحنه‌های جرم در مناطق ذکر شده حاضر و پس از بازبینی تمامی زوایای موجود در صحنه‌های جرم و آثار و دلائل برجای مانده از سارقان، بررسی‌های تخصصی خود را انجام که نتایج حاصله نشان دهنده حضور و فعالیت یک باند غیر بومی چند نفره از سارقین حرفه‌ای در شهرستان داشته است.
کارشناسان اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان هویت یکی از متهمان که اهل یکی از استان‌های جنوب غربی بوده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با همکاری ماموران پلیس آگاهی قائم شهر وی را دستگیر کردند.
متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت متهم فوق به ۴۳ فقره سرقت منزل در شهرستان ساری اقرار و اعتراف که با قرار مناسب روانه زندان شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار