مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: بیش از ۵۰ پزشک و پرستار عضو جمعیت این استان به صورت داوطلبانه برای کمک به مردم غزه اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 15 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا شهرجردی در همایش ملی روز جهانی دیابت اظهار داشت: بدون تردید، ابتلاء به بیماری دیابت، پایه بسیاری از بیماری هاست که می‌تواند شامل ریز فاکتورهایی نظیر قند خون، چربی خون، فشار خون باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به تزریق انسولین به عنوان یکی از راه‌های مهار بیماری گفت: متأسفانه در افکار عمومی ذهنیت خوبی نسبت به تزریق انسولین وجود ندارد و عموم مردم گمان می‌کنند که انجام این کار برای کنترل این بیماری سبب بروز مشکلات دیگری برای بیمار می‌شود.

شهرجردی افزود: تغذیه ارتباط نزدیکی با بیماری دیابت دارد که با رعایت رژیم غدایی مناسب می‌توان گام درستی در حوزه کنترل و پیشگیری این بیماری برداشت.

وی گفت: به رغم اینکه بیماری دیابت، بیماری خطرناک محسوب می‌شود اما هنوز جامعه نسبت به آن احساس خطر نکرده است و به همین جهت بخشی از بیماران دیابتی کشور هنوز شناسایی نشده‌اند و این مسئله توجه ویژه انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را نیز می‌طلبد.

وی گفت:استان مرکزی سومین استان کشور است که در حوزه راه اندازی بی‌سیم های دیجیتال امدادی ورود کرده و توانسته تحول ارتباطی بین امدادگران هلال احمر را با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا فراهم آورد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین اشغالی و همدردی با مردم مظلوم غزه گفت: در راستای اقدامات حمایتی هلال احمر استان از مردم مظلوم فلسطین، ضمن جمع‌آوری کمک‌های نقدی ۱۲ تریلی محموله بشردوستانه نیز به غزه ارسال شده است.

شهرجردی تاکید کرد: آمادگی لازم برای اعزام بیش از ۵۰ پزشک و پرستار عضو این جمعیت به صوت داوطلبانه برای کمک به مردم غزه وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار