معاون آموزش و برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی تیم‌های واکنش سریع بانوان در همه استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 14 November 2023
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مجتبی امامیان در حاشیه برگزاری آزمون انتخاب تیم‌های واکنش سریع در این استان اظهار کرد: از میان علاقه‌مندان برای فعالیت و ارائه خدمات در قالب تیم‌های واکنش سریع، ۱۵ نفر از هر استان انتخاب می‎شوند. 
 
معاون آموزش و برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نفراتی که به‌عنوان اعضای تیم‌های واکنش سریع انتخاب می‌شوند، باید به لحاظ روحی و جسمی آماده باشند و مهارت و تخصص‌های لازم را نسبت به سایر امدادگران داشته باشند.
 
معاون آموزش و برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: پس از نهایی‌شدن اعضای تیم‌های واکنش سریع، آموزش‌های ویژه‌ای، بیش از ۲۳۰ روز برای اعضای آن تیم‌ها برگزار خواهد شد.
 
 امامیان گفت: برخی از این آموزش‌ها در قالب پودمان‌های مؤسسه علمی - کاربردی هلال‌احمر برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان در تیم‌های واکنش سریع، ادامه داد: از شرکت‌کنندگان، تست‌های آمادگی جسمانی گرفته می‌شود تا ۱۵ نفر اصلی را انتخاب کنیم.
 
معاون آموزش و برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: اعضای تیم واکنش سریع باید زیر ۳۵ سال، جوان و از آمادگی جسمانی و روحی بسیار بالایی برخوردار باشند.
 
معاون آموزش و برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: برای بانوان فعال در استان که با عنوان تیم‌های توانا نقش‌آفرینی می‌کنند، نیز تیم واکنش سریع تشکیل خواهیم داد.
 
وی از برگزاری دوره آموزشی برای رابطان هوایی هلال‌احمر خبر داد و ادامه داد: تا ۲ هفته آینده این دوره‌ها برگزار می‌شود، در زمان حاضر در حال تدوین طرح تدریس هستیم.
 
 امامیان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تابان افزود: این دوره توان‌افزایی بانوان امداد و نجات است که در ۱۰ روز آینده و با حضور چهار نفر از هر استان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار