مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ٣٠ درصد از سهمیه طرح های اشتغالزایی مشاغل خانگی در استان کرمانشاه محقق شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 14 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مختار احمدی عصر امروز (سه‌شنبه ٢٣ آبان ماه) در نوزدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان کرمانشاه که به ریاست استاندار و با حضور مسئولان ذیربط در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون ۳۰ درصد از سهمیه طرح های اشتغالزایی مشاغل خانگی محقق شده است.

وی افزود: سهمیه دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان کرمانشاه از اعتبارات جزء چهار بند ب تبصره ۱۸ از مجموع یک هزار و ۵٣٠ میلیارد تومان سهمیه مصوب ۹۱۳ میلیارد تومان به بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه ۶۰ درصد اشتغالزایی داشته است و بنیاد برکت تا کنون به ۸۳۵ فرصت شغلی دست یافته است.

وی گفت: بیشترین سهم اشتغالزایی پس از صمت و بنیاد برکت به کمیته امداد امام خمینی (ره) و جهاد کشاورزی اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: هرمزگان رتبه نخست بیکاری، مرکزی رتبه دوم بیکاری و کرمانشاه رتبه نوزدهم بیکاری را دارا است.

 

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ٩۴٠ نفر در کرمانشاه

 

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه این نشست اظهار کرد: ۲۰۵ میلیارد تومان سهم مصوب بهزیستی بوده که تا کنون ۸۵ درصد آن محقق شده است و بیشتر بانک‌های عامل ۱۰۰ درصد به استان تخصیص داده اند.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۴۵ درصد جذب اعتبار و تا کنون ۹۴۰ نفر پرداختی داشته ایم.

شهبازی در ادامه خاطرنشان کرد: تعهد رصد استان کرمانشاه سه هزار و ٣٢٠ نفر بوده که این  آمار را به چهار هزار نفر می‌رسانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار