رییس جمعیت هلال احمر قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت میلیارد ریال توسط این نهاد به نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار کمک درمانی و حمایتی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 13 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «سجاد شهبازی» روز دوشنبه در حاشیه توزیع کمک‌های مومنانه افزود: از مجموع کمک‌های ارائه شده ۶ میلیارد ریال آن در قالب درمانی به منظور حمایت از بیماران نیازمند پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: همچنین ۲ میلیارد ریال نیز در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه در بین خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع شده است.

رییس جمعیت هلال احمر قصرشیرین گفت: به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند نیز امروز بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین نیازمندان مناطق مختلف این شهرستان توزیع شد.

شهبازی ادامه داد: ارزش هر بسته معیشتی هشت میلیون ریال و شامل برنج، روغن، ماکارونی، نمک و دیگر اقلام است که با مشارکت خیران تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های داوطلبی معیشت محور و محرومیت زدا یکی از طرح‌های اصلی و ماموریت‌های مهم سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر است گفت: از این رو با توان اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان، تلاش شده تا بخشی از نیاز‌های نیازمندان رفع شود.

شهبازی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی بین جامعه هدف، از جمله اقدام‌های عینی و مصداقی در زمینه تحقق این رسالت اجتماعی در مناطق کم برخوردار است از این رو خیران می‌توانند برای کمک به محرومان کمک‌های خود را در قالب آن اهدا کنند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار