رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۱۲۳۸۰ میلیارد ریال از کل درآمدها در هفت ماهه نخست وصول شده، که این رقم ۹۱ درصد درآمدهای مصوب هفت ماهه سال ۱۴۰۲ استان است.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 12 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، سمانه حسن‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان که با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد، اظهار کرد: ما برای تامین مالی ایجاد زیرساخت‌های فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی نیاز به منابع داریم و بهترین و منطقی‌ترین راه تامین منابع مالی هم وصول درآمد‌های مالیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت موظف به تأمین و ایجاد زیرساخت برای همه فعالین عرصه اقتصادی و تولیدی برای بهبود اشتغال است و برای این منظور باید به موقع نیز مالیات‌های مصوب شده را جهت اداره استان‌ها وصول نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه استان از لحاظ میزان درآمد مصوب در کشور در رده بیست‌وهشتم قرار دارد، افزود: ۱۲۳۸۰ میلیارد ریال از کل درآمد‌ها در هفت ماهه نخست وصول شده، که این رقم ۹۱ درصد درآمد‌های مصوب هفت ماهه سال ۱۴۰۲ استان است.

حسن پور بیان داشت: در سال گذشته در همین زمان عملکرد درآمد‌های هفت ماهه ۸۵ بوده است.

وی در پایان با اشاره به کل درآمد‌ها افزود: از ۱۲۳۸۰ میلیارد ریال درآمد‌های عمومی محقق شده، مبلغ ۱۱۴۶۶ میلیارد ریال درآمد‌های مالیاتی و مبلغ ۹۱۴ میلیارد ریال درآمد‌های غیرمالیاتی بوده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار