رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سفر هیئت چینی به تهران، تصریح کرد: بازدیدهای خوبی صورت گرفته اما هنوز به مرحله قرارداد نهایی نرسیده است.‌ این سفر به منظور خرید دستگاه زباله سوز انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 12 November 2023

به گزارش تابناک تهران، مهدی چمران در حاشیه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اساسنامه سازمان‌ها و شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است، اظهار کرد: امروز سه اساسنامه جز اساسنامه‌های تیپ بررسی و تصویب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طراحی مترو طراحی پارک کوچک محلی نیست و به زمان پیش از انقلاب بازمی‌گردد و مشاور فرانسوی ان را طراحی کرده و بعد از ۴۰ سال به اینجا رسیده است، خاطرنشان کرد: به دلایل خاصی در محدوده نمایشگاه، ایستگاه مترو راه اندازی نشده است. ما موافق راه اندازی مترو هستیم اما یک شبه حاصل نمی شود. مترو داخل شهر سالهای سال است که طراحی شده و ما تنها برنامه را ادامه داده‌ایم.

وی افزود: اینکه ما ۲۰ سال منتظر مترو باشیم، مردم در طول این سالها با ترافیک نمایشگاه باید چه کنند؟

چمران با اشاره به سفر هیئت چینی به تهران، تصریح کرد: بازدیدهای خوبی صورت گرفته اما هنوز به مرحله قرارداد نهایی نرسیده است.‌ این سفر به منظور خرید دستگاه زباله سوز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی معابر پیشنهادی بوده که اعضا ارائه کرده‌اند، گفت: ایمن سازی معابر در دستور کار است و مناسب سازی آن باید قوت و قدرت دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ۴۳ طبقه ساختن هتل ولنجک و خارج از محدوده و روی گسل بودن اشتباه است، یادآور شد: معاونت شهرسازی در این خصوص پاسخ کامل داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار