تابناک هرمزگان- محمد محمدحسینی تختی در سفری نیم روزه مدیران دستگاه های اجرایی را به شهر بندری سوزا برد و مشکلات این شهر را بصورت ویژه بررسی کرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 12 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم// فرماندار قشم و بخشدار شهاب به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قشم با حضور در دفتر شهردار سوزا نشستی را جهت بررسی ویژه مشکلات این بخش برگزار کردند.
در ابتدای نشست، عبدالله تشه شهردار شهر بندری سوزا و رئیس و اعضای شورای شهر به بیان مشکلات پرداختند سپس فرماندار قشم در خصوص رفع مشکلات بیان شده مشکلات مطروحه را به ادارات مربوطه ارجاع داده و ضمن ایجاد هماهنگی های لازم، جهت رفع مشکلات به تبادل نظر پرداختند.
محمدحسینی تختی فرماندار قشم در این نشست گفت: شورای شهر سوزا شورای پویا و پیگیری ست و از این بابت خورسندیم.
وی افزود: در شهر سوزا اقدامات چشمگیری در حال انجام است که به روند توسعه در این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.
در این نشست ویژه، رؤسای ادارات راه و شهرسازی، بنیادمسکن انقلاب اسلامی، محیط زیست، امور برق، بهزیستی و شیلات حضور داشتند.
دکتر محمد حسینی تختی پس از شنیدن مشکلات توسط مسئولین شهر، در ادامه از پروژه ها و امکاکن مورد اشاره در جلسه نظیر درمانگاه شبانه روزی شهر، شرکت های پودرماهی، پمپ بنزین، زمین ورزشی فوتسال، بومگردی ها، پارک ساحلی شهرداری، جمعه بازار شهر و... بازدید کرده و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و نواقص در حوزه های مختلف صادر نمودند.

 

انتهای پیام//

برچسب ها: قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار