استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: ٣٠ میلیارد ریال اعتبار برای احداث چمن‌های مصنوعی در ازگله، میرآباد و شیخ صالح در ثلاث باباجانی اختصاص داده شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 09 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز (پنجشنبه ١٨ آبان ماه) در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی اظهار کرد: آنچه امروز در فلسطین رخ داد از بین رفتن هیمنه پوشالی اسرائیل بود.

وی افزود: ارتش مدعی غاصب اسرائیل و موشک‌های آن را ارتش رسمی شکست نداد بلکه با وسایلی که در اقصی نقاط عالم مردم با آن بازی می‌کنند و موجب تفریح جوانان است موجب شکست ارتش این رژیم شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آنچه که امروز در جهان در حال رخ دادن است افتخاری برای هیچ نظامی به همراه نخواهد داشت بمباران سرزمینی که نخستین سلاح پدافند هوایی را ندارد برای هیچ خلبانی ارزنده نیست.

وی گفت: شلیک به مردمی که هیچ سپر و دفاعی ندارند تنها سبب بالا رفتن آمار آدم کشی و ظلم می‌شود لذا امید است خداوند این ظلم را به زودی از سر مردم فلسطین کوتاه کند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه تشریح کرد: سفرهای شهرستانی که با همراهی مدیران استانی برگزار می‌شود مجموعه‌ای از فواید را به دنبال دارد.

وی اذعان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر بازدید میدانی مدیران به عنوان بخشی از وظیفه آن‌ها، باید این سفرها تداوم داشته باشد.

صحرایی خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی با مبانی محکم موجود در دیدگاه و اهداف دولت و مردمی سیزدهم هیچ تفاوتی بین مردم نقطه صفر مرزی و هموطنی که در استان‌های برخوردار زندگی می‌کند وجود ندارد و همگی زیر پرچم جمهوری اسلامی باید با عزت زندگی کنند.

وی تشریح کرد: آنچه که امروز در حوزه‌های مختلف درباره آن صحبت کردیم باید به خوبی محقق شود که نیازمند جدیت و اهتمام است.

صحرایی بیان کرد: متولیان اجرا کارها را در این شهرستان پیش می‌برند و همکارانی نیز از استانداری نظارت و پیگیری را بر عهده دارند تا مانع هرگونه غفلت در روند کارها شویم.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: با توجه به دغدغه‌های مشترک در فضای آموزش و پرورش و رسیدگی به کودکان و نوجوانان، احداث چمن‌های مصنوعی در ازگله، میر آباد و شیخ صالح هدیه‌ای از این سفر باشد و ٣٠ میلیارد ریال را برای آن اختصاص می‌دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار