مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از میزبانی زنجان برای سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» در نیمه آذرماه سال‌جاری خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 08 November 2023

به گزارش تابناکا زنجان، امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه کمیته فرهنگی «سی امین اجلاس سراسری نماز» از میزبانی زنجان برای سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» در نیمه آذرماه سال‌جاری خبرداد و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری رسانه‌های استان زنجان، انعکاس خبری این جشنواره به شکل گسترده در بین مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به پخش فیلم‌های مناسب با موضوع نماز در سینما‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: نشست آموزشی ۶ ساعته با موضوع نماز برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

وی به دعوت از شعرا، نویسندگان و فعالان نماز برای حضور در سی امین اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی از محصولات نماز هم‌زمان با این اجلاس در مصلای نماز زنجان برپا خواهد شد که آثار هنری عکاسان زنجانی با موضوع نماز به نمایش گذاشته می‌شود.

حسنی با یادآوری اجرای طرح چهره به چهره معارف و نماز برای دانش‌آموزان در زنجان خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی برای همکاران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با موضوع اهمیت نماز جماعت و تصحیح قرائت نماز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اهمیت اقامه نماز جماعت اشاره و بر آسیب‌شناسی لازم به جهت دلایل عدم رغبت کارکنان برای حضور در نماز تأکید کرد.

گفتنی است، کمیته فرهنگی «اجلاس سراسری نماز» به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان محول شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار