معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، بیش از ۶ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابجا شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 08 November 2023

بیشترین بار‌های جابجا شده در جاده‌های کرمانشاه کدامند؟به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد احمدی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در جکع خبرنگاران، اظهار کرد: تناژ جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان طی ۷ ماهه سال‌جاری، ۶ میلیون تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه، ۴۰۶ هزار و ۹۵۰ فقره حواله و ۳۸۹ هزار و ۳۲۷ بارنامه صادر شده است و صدور بارنامه الکترونیکی به‌منظور امنیت جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، برقراری عدالت توزیع بار در ایجاد سامانه بارنامه برخط و یا همان الکترونیکی شدن صدور بارنامه درحال انجام است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سیمان(کیسه‌ای و فله‌ای)، مازوت، چغندرقند، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، سنگ‌سنگبری، خاک‌معدنی و پلی اتیلن، ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه بوده است.

وی عنوان کرد: در استان کرمانشاه، ۲۰ هزار و ۹۹۵ راننده کامیون حمل و نقل کالا و ۵۹۲ راننده ناوگان وانت باری در حوزه حمل و نقل کالا فعالیت دارند.

احمدی، در پایان افزود: تعداد کل ناوگان کامیون حمل و نقل کالای برون شهری، ۱۵ هزار و ۵۵۰ خودرو و تعداد ناوگان وانت باری فعال در سطح استان ۲۱ هزار و ۷۶۴ خودرو است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار