مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانه هلال احمر با به کارگیری ٢٠٠ نیروی امدادگر، نجاتگر و پرسنل حوزه امداد و نجات آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 08 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین محمدباقر محمدی، اظهار کرد: طرح زمستانه هلال احمر از ١۵ آبان ماه آغاز شده و سه ماه به طول می‌انجامد.

وی افزود: امسال سال پربارشی پیش‌بینی شده و این طرح در راستای پاسخگویی به موقع به حوادث جاده‌ای، سیلاب‌ها و حوادث برای کوهنوردان اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: ٣٩ پایگاه ثابت، موقت، مراکز ای.او.سی، واکنش سریع و امداد هوایی در طرح زمستانه هلال احمر استان کرمانشاه فعال هستند.

وی عنوان کرد: برای اجرای این طرح در حوزه لجستیک ٨٠ دستگاه خودرو امدادی و عملیاتی در ١۴ شهرستان آماده به کار هستند.

وی گفت: همچنین برای اجرای طرح زمستانه ٣٨١ دستگاه تجهیزات مختلف از جمله موتور آب، کف کش، عایق و موتور برق در شعب شهرستانی و پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه مستقر هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: برای ارتقاء سطح علمی نجاتگران و امدادگران شهرستان ١۵ دوره تخصصی بازآموزی سیلاب و ١۵ دوره بازآموزی تخصصی جاده برای امداد برگزار کردیم.

وی ابراز کرد: جمع نیروهای عملیاتی که در طرح زمستانه به کارگیری شدند بالغ بر ٢٠٠ نفر امدادگر، نجاتگر و پرسنل حوزه امداد و نجات هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امید است با خدمات‌رسانی به موقع به حادثه دیدگان مانع بروز مشکل و خسارت جدی برای شهروندان شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار