نماینده لنگرود در مجلس:
نماینده لنگرود در مجلس گفت: اقدامات ما و کارشناسی ما و رسیدگی ما درباره حادثه آتش سوزی لنگرود باید از اتفاقات دیگر در همه مراکز که با نیروی انسانی سر و کار دارند، جلوگیری کند و عامل پیشگیرانه باشد
کد خبر: ۱۱۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 08 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان پرویز محمدنژاد در حاشیه جلسه بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» لنگرود که با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد، حادثه لنگرود را باور نکردنی دانست و اظهار کرد: در همان لحظات اولیه شاهد حضور استاندار و رئیس کل دادگستری و مجموعه شورای تامین استان در لنگرود بودیم.

وی با اشاره به بازبینی محل حادثه و برگزاری جلسات کارشناسی، افزود: باید کاری کنیم که اینگونه حوادث تکرار نشود؛ همچنین رسیدگی به حق و حقوق افراد دخیل در حادثه مد نظر است.

نماینده لنگرود در مجلس در ادامه از تاکید رئیس مجلس بر رسیدگی به موضوع سخن گفت و از پیگیری های دستگاه قضا قدردانی کرد و ادامه داد: همه مسئولان بر رسیدگی به موضوع اهتمام دارند و باید شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم که حق و حقوق مکتسبه تعیین گردد و در اثر این جریان، حقی ضایع نشود.

محمدنژاد از عملکرد مناسب فرمانداری و نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: به دنبال شفاف سازی درباره قصورهای احتمالی هستیم، زیرا مورد انتظار خانواده های آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه پیگیر رسیدگی به مسئله دیه جان باختگان از طریق هیئت دولت هستیم، عنوان کرد: باید سریعا به جمع بندی نهایی برسیم و علاوه بر جلوگیری از تضییع حق و حقوق، از التهاب فضای اجتماعی جلوگیری کنیم.

نماینده لنگرود در مجلس، ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه مذکور، یادآور شد: متعاقب ایجاد این حادثه جاسوز، شاهد پای کار آمدن دستگاه های مرتبط بنا به شرح وظایفشان بودیم که اقدام قابل پسندی است.

وی با بیان اینکه مدافع حق و حقوق مردم در صحن مجلس هستیم، گفت: براساس قانون حفظ جان و مال و حیثیت مردم الزامی است و لذا رئیس مجلس به کمیسیون اجتماعی این ماموریت را دارد که پیگیری حادثه مذکور را در دستور کار قرار دهد و تا ۲۴ ساعت آینده، گزارش کمیسیون تهیه و در صحن قرائت می شود.

محمدنژاد با اشاره به هدفگذاری بازدید از محل حادثه و دیدار با مسئول کمپ و گزارش گیری از مسئولان، خاطرنشان کرد: اقدامات ما و کارشناسی ما و رسیدگی ما باید از اتفاقات دیگر در همه مراکز که با نیروی انسانی سر و کار دارند، جلوگیری کند و عامل پیشگیرانه باشد.

وی همچنین به مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت جهت تصمیم گری لازم در مباحث بیمه ای و درمانی جان باختگان و آسیب دیدگان اشاره کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار