معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی ۶ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 08 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمد احمدی اظهار کرد: تناژ جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان طی هفت ماهه سال‌جاری ۶ میلیون تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه ۴۰۶ هزار و ۹۵۰ فقره حواله و ۳۸۹ هزار و ۳۲۷ بارنامه صادر شده و صدور بارنامه الکترونیکی به منظور امنیت جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، برقراری عدالت توزیع بار در ایجاد سامانه بارنامه برخط و یا همان الکترونیکی شدن صدور بارنامه در حال انجام است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: سیمان (کیسه‌ای و فله‌ای)، مازوت، چغندرقند، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، سنگ‌سنگبری، خاک‌معدنی و پلی اتیلن ده کالای عمده حمل شده در استان کرمانشاه بوده است.

احمدی عنوان کرد: در استان کرمانشاه ۲۰ هزار و ۹۹۵ راننده کامیون حمل و نقل کالا و ۵۹۲ راننده ناوگان وانت باری در حوزه حمل و نقل کالا فعالیت دارند.

وی ادامه داد: تعداد کل ناوگان کامیون حمل و نقل کالای برون شهری ۱۵ هزار و ۵۵۰ خودرو و تعداد ناوگان وانت باری فعال در استان ۲۱ هزار و ۷۶۴ خودرو است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار