مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با اشاره به مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان گفت: در این مسابقات ۱۲ تیم از سطح استان حضور دارند که در هر تیم ۱۰ نفر و در مجموع ۱۲۰ نفر در این مسابقات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ 06 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، اسماعیل دولتیاری مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تربیت‌بدنی سپاه استان زنجان با همکاری سازمان بسیج طلاب استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج را برگزار می‌کند.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با بیان اینکه در این مسابقات ۱۲ تیم از سطح استان حضور دارند، گفت: در هر تیم ۱۰ نفر و در مجموع ۱۲۰ نفر در این مسابقات می‌کنند.

دولت یاری با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آبان‌ماه سال‌جاری در مجموعه ورزشی امام علی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری این مسابقات تیم‌های منتخب به مرحله کشوری راه‌یافته و به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انگیزه بین بسیجیان بویژه قشر طلاب و روحانیون دانست و خاطرنشان کرد: استعدادیابی و شناسایی بسیجیان و پرورش آن‌ها از اهداف دیگر برگزاری مسابقات قهرمانی بسیج است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار