سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان عنوان کرد
کد خبر: ۱۱۳۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 06 November 2023

تابناک/گیلان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: پیکر ۲۹ جان باخته از مجموع ۳۲ فوتی به خانواده هایشان تحویل و در شهرهایشان تشییع شدند.

محمد جلائی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگاران، از شناسایی هر ۳۲ جان باخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» لنگرود خبر داد و اظهار کرد: پیکر ۲۹ جان باخته به خانواده هایشان تحویل و در شهرهای رودسر و املش و لنگرود و لاهیجان تشییع شدند.

وی با بیان اینکه سه پیکر باقی مانده طی فردا تحویل خانواده هایشان می‌شود، افزود: مراسم جان باختگان در شهرهایشان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه وضعیت تعداد زیادی از مصدومان حادثه نیز رو به بهبودی است، تصریح کرد: پنج نفر ترخیص شده‌اند و فردا نیز چند نفر دیگر ترخیص می‌شوند.

جلائی، با اشاره به بستری دو مصدوم در بخش مراقبت‌های ویژه، اضافه کرد: امیدواریم این دو مصدوم نیز بهبودی پیدا کنند و به بخش منتقل شوند.

وی با بیان اینکه گزارشی از علل حادثه آماده و به مراجع ذی صلاح اعلام شده است، گفت: با هماهنگی دادگستری استان اطلاع رسانی لازم را انجام خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان از ورود هیئت چهار نفره‌ای از مجلس به استان جهت پیگیری حادثه طی فردا خبر داد و بیان کرد: این هیئت با حضور میدانی اقدام به بررسی دقیق‌تر حادثه خواهد کرد.

وی همچنین از ملاقات و سرکشی از خانواده‌های جان باختگان و مصدومان حادثه توسط مسئولان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری موضوع بخشی از آلام این عزیزان را کم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار