رئیس اداره راه و شهرستان خدابنده گفت: دریافت سند تک برگی در شهرستان خدابنده تداوم دارد و این اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 06 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، جمال خلجی، رئیس اداره راه و شهرستان شهرستان خدابنده ظهر امروز به اسناد تک برگی اخذ شده در چهار سال اخیر در شهرستان خدابنده اشاره و اظهار کرد: در این بازه زمانی برای ۱۸ قطعه در شهر سجاس، سه پلاک در شهر قیدار، سه پلاک در شهر سهرورد و یک پلاک در شهر گرماب سند تک برگی مالکیت صادر شده است.
رئیس اداره راه و شهرستان شهرستان خدابنده افزود: همچنین در شهر زرین رود نیز برای دو پلاک سند تک برگی صادر شده و برای سه پلاک دیگر نیز در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه صدور سند تک برگی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: به علت وجود تعدادی سند معارض و مغایرت حدود اسناد دفترچه‌ای داخل پلاک‌های زرین رود، تا به حال این اسناد اخذ نشده و در دست اقدام است.
خلجی با بیان اینکه دریافت سند تک برگی در شهرستان خدابنده تداوم دارد، بیان داشت: این اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار