کد خبر: ۱۱۳۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 06 November 2023

محمدرضا جلالی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با اشاره به جان باختن 32 نفر در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی» در لنگرود، اظهار کرد: به واسطه حجم سوختگی، هویت جان باختگان قابل شناسایی نبود و لذا این 32 پیکر جهت تشخیص هویت از طریق آزمایش به پزشکی قانونی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه با دستور وتاکید وزیر کشور، استاندار و دستور مدیران دستگاه های قضایی و نظارتی مبنی برتسریع در شناسایی و در فرایند تشخیص هویت درگذشتگان حادثه مذکور، افزود: هویت هر 32 نفر تشخیص داده شد و طی امروز تحویل خانواده ها می شوند.
فرماندار لنگرود از انجام مراسم خاکسپاری و تدفین بعد از تحویل به خانواده هاخبر داد و اضافه کرد: برساس گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تعدادی از مصدومان نیز تاکنون ترخیص وطی ساعات آینده نیز تعداد بیشتری از بهبود یافتگان ترخیص می شوند.
جلالی، با بیان اینکه دو مصدوم وضعیت وخیم تری دارند و فعلا بستری و تحت مراقبت ویژه هستند، یادآور شد: کارشناسان در حال بررسی منشا حادثه بوده و مرجع قضایی و دستگاه های انتظامی پیگیر علل احتمالی هستند.
وی با اشاره به بازداشت دو نفر از مسئولان مرتبط با کمپ مذکور، اضافه کرد: به محض مشخص شدن علت وقوع آتش سوزی اطلاع رسانی های لازم از طریق رسانه ها انجام خواهد شد.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه طی روزهای گذشته با همراهی مسئولان شهرستان با تعداد زیادی از خانواده های جان باختگان ملاقات کردیم و از آنان دلجویی به عمل آمد، گفت: مراحل تحویل و تدفین پیکر جان باختگان به نحو شایسته انجام خواهد شد؛ همچنین با دستور استاندار، دستگاه های مرتبط هزینه های درمان مصدومان در این مرحله را تقبل خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار