مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه مطرح کرد؛
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی امدادی برای اجرای برنامه‌های مدیریت بحران باید هدفمند باشد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 06 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، افشین یگانه ظهر امروز دوشنبه (١۵ آبان ماه) در دیدار با تشکل‌های دولتی و مردم نهاد که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری با حضور ارگان‌ها و نمایندگان سازمان‌های دولتی و تشکل‌های مردم نهاد کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی لوازم و نیروی انسانی به منظور مدیریت بحران از جمله موارد ضروری است.

وی افزود: ایجاد این بانک اطلاعاتی و استفاده از نیروهای متخصص در زمان بحران به منظور ارائه خدمات تخصصی به سازمان‌های دولتی باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به تجربه زلزله آبان ماه سال ۹۶ و هماهنگی سازمان‌ها با مردم در زلزله مذکور تشکل‌های مختلف و اقشار خودجوش مردم برای کمک رسانی پای کار آمدند.

وی اذعان کرد: حوادث غیرمترقبه قابل پیش بینی نیست، در همین راستا باید به منظور مدیریت بحران‌ها در حوزه‌های مدیریت بحران، دوره‌های آموزشی تشکل‌های مردم نهاد و دولتی برگزار شود.

یگانه در ادامه تشریح کرد: تقسیم وظایف از دیگر عوامل مهم در اجرای برنامه‌های مدیریت بحران است لذا برنامه‌ریزی‌های امدادی باید هدفمند باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار