کد خبر: ۱۱۳۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 05 November 2023

از رسانه ها خواست تا تعیین تکلیف نهایی بررسیها از گمانه زنی ها اجتناب تا افکار عمومی بی چهت  ملتهب نگردد.از رسانه ها خواست تا تعیین تکلیف نهایی بررسیها از گمانه زنی ها اجتناب تا افکار عمومی بی چهت  ملتهب نگردد.از رسانه ها خواست تا تعیین تکلیف نهایی بررسیها از گمانه زنی ها اجتناب تا افکار عمومی بی چهت  ملتهب نگردد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضا جلالی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود،ضمن تسلیت این حادثه دلخراش به مردم عزیزی لنکرود وخانواده متوفی وآرزوی شفا عاجل بر ی مصدومین این اتفاق را بسیار وحشتناک دانست و اظهار کرد: طبق شواهد و قرائن به دست آمده از ایستگاه آتش نشانی، گزارش حریق در ساعت 5:31 صبح روز جمعه، 12 آبان ماه به این واحد اعلام می شود که در طی دقایقی بسیار کوتاه به محل حریق می رسند .
وی با بیان اینکه آتش نشانان ظرف چند دقیقه به محل حادثه می رسند، افزود: آتش نشانان پس از شکستن قفل درب کمپ وارد می شوند و تعدادی از افراد داخل کمپ را نجات می دهند؛ البته تعدادی نیز فوت کرده بودند .
فرماندار لنگرود با اشاره به سوختگی های 20 تا 60 درصدی 17 نفر نجات یافته، تصریح کرد: هنوز اظهارنظر قطعی درباره این آتش سوزی زود است ومنتظر اظهار نظر کارشناسان مربوطه که در حال بررسی علت هستند، می مانیم.

جلالی، از رسانه ها خواست تا تعیین تکلیف نهایی بررسیها از گمانه زنی ها اجتناب تا افکار عمومی بی جهت ملتهب نگردد.
وی گفت: برخی گمانه ها مطرح شده که هنوز اثبات نشده؛ البته عوامل امدادی و آتش نشان به نحو شایسته به وظیفه خود عمل کردند و اگر تلاش آنان نبود، این 17 نفر هم نجات پیدا نمی کردند.
وی همچنین از دست اندرکاران انتظامی، امنیتی ودستگاههای ا مداد رسان شهرستان ، فرمانداران وشهرداران محترم شهرستان های مجاور و استان که در جهت مدیریت فضا مساعدت داشتند قدردانی کرد و متذکر شد: مجروحین در سریع ترین زمان به بیمارستان منتقل شدند و شاهد همکاری اورژانس جهت انتقال حادثه دیدگان بودیم.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه متاسفانه اجساد به دلیل شدت سوختگی قابل شناسایی نبودند و لذا به پزشکی قانونی جهت تعیین هویت منتقل شدند، تصریح کرد: شاهد حضور استاندار محترم درساعات اولیه در محل حادثه بودیم.البته حضور بموقع مدیران محتر م قضایی استان و شهرستان که رافع مشکلات وتسریع در امور بودند نیز موجب امتنان است.
وی همچنین از حضور وزیر محترم کشور در شهرستان لنگرود نیز تقدیر واذعان داشت پیگیر دستورات صادره ایشان هستیم.
وی دستگاه قضا را بجد پیگیر نحوه وقوع حادثه تا مشخص شدن علت و برخورد باعوامل آن دانست و بیان کرد: مراسم تدفین و خاکسپاری پس از تعیین تکلیف هویت جان باختگان بزودی انجام خواهد شد و لذا تا آن زمان باید برای تسکین آلام خانواده هایشان تلاش کنیم.
جلالی با بیان اینکه با هرگونه کوتاهی و قصور احتمالی توسط دستگاه قضا برخورد خواهد شد وهیجگونه مماشاتی وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار