عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اعضای شورای شهر قزوین نسبت به این مساله که مدیریت شهری و شخص شهردار، سیاست های شورا را دنبال نمی کنند، انتقادات جدی دارند.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 05 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، ولی چگینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که عصر امروز در سالن جلسات پارلمان محلی برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی یکی از مهمترین بخش‌هایی است که سرمایه زیادی از هر سازمانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: امروز اعضای شورای شهر قزوین نسبت به این مساله که مدیریت شهری و شخص شهردار، سیاست‌های شورا را دنبال نمی‌کنند، انتقادات جدی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین، وضعیت مدیریت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری را ضعیف خواند و انتقال حدود ۴۰ درصد از کارکنان این سازمان به مجموعه‌های دیگر را نشان از شکل گیری بحرانی عمیق برشمرد و گفت: از شهردار قزوین باید سوال کنیم در شهرداری چه خبر است؟ مگر در خصوص عملکرد مدیران و کارکنان ارزشیابی صورت نمی‌گیرد؟ امپراطوری مدیر سازمان فرهنگی و ورزشی را نمی‌بینید؟

چگینی خاطرنشان کرد: شورا در انتصابات نقشی ندارد، ولی اگر انتصابی درست نباشد برای نمایندگان مردم در شورا قابل قبول نیست. مدیری که نتواند پرسنل خود را حفظ کند چگونه می‌خواهد به مردم خدمات ارائه دهد.

وی اذعان کرد: گرامیداشت باشکوه «روز قزوین» سابقه طولانی در این شهر دارد، اما امسال این رویداد بزرگ به صورت محدود برگزار شد. در گذشته نه چندان دور شخصیت‌های بزرگ استانی و ملی در روند بزرگداشت این واقعه تاریخی و فرصت ارزشمند برای شهر قزوین مشارکت داشتند که امروز در سایه مدیریت ضعیف صورت گرفته، شاهد آن نیستیم.

این عضو شورای شهر قزوین تاکید کرد: همچنین عدم تعامل و همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف با مدیریت شهری را باید به سقوط آزاد تشبیه کرد که هزینه آن برای شهر و شهروندان باقی می‌ماند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار