مدیرکل بنیاد مسکن گیلان اعلام کرد:
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان امروز از آماده بودن ۴ هزار و ۴۹ واحد مسکن محرومان استان برای افتتاح و بهره برداری خبر داد. به به گزارش خبرنگارتابناک گیلان حامد دائمی در همین رابطه تصریح کرد:سهمیه ی گیلان در حوزه ی ساخت مسکن محرومان ۶ هزار و ۱۲۴ واحد
کد خبر: ۱۱۳۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 05 November 2023

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان امروز از آماده بودن ۴ هزار و ۴۹ واحد مسکن محرومان استان برای افتتاح و بهره برداری خبر داد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ حامد دائمی در همین رابطه تصریح کرد:سهمیه ی گیلان در حوزه ی ساخت مسکن محرومان ۶ هزار و ۱۲۴ واحد است که اکنون چهار هزار و ۵۹ واحد از آن تکمیل شده و آماده ی بهره‌برداری ست.

اضافه می کنم در دو سال گذشته ، ۲ هزار و ۹۴۸ واحد مسکونی ویژه ی محرومان در استان احداث و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان در ادامه از پرداخت حدود ۷۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض دولت برای ساخت مسکن محرومان در استان خبرداد و اضافه کرد: علاوه بر این تسهیلات کم بهره ۵ درصدی، و سیمان و میله‌گرد رایگان نیز به مسکن محرومان تعلق می گیرد.

مهندس دائمی در پایان پیشرفت فیزیکی طرح های باقیمانده حوزه ی مسکن محرومان را بالای ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت:بخش دیگری از واحدهای مسکن محرومان در حال ساخت گیلان دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار