معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از حضور عضو هیات علمی گروه آموزشی بیوتکنولوژی پزشکی دانشگاه به عنوان یکی از اعضای هیات تجاری ایران در نمایشگاه دارویی CPHI بارسلونا، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 05 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر محمدهاشم هاشم پور گفت: پس از ارزیابی توان صادراتی شرکت‌ها از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دکتر امین رمضانی عضو هیات علمی گروه آموزشی بیوتکنولوژی پزشکی دانشگاه و مدیر عامل شرکت دانش بنیان مبنا دارو اسطوره کاسپین مستقر در دانشگاه موفق به حضور در هیات اعزامی ایران به کشور اسپانیا شد.

رییس پارک فناوری سلامت شیراز، افزود: نمایشگاه CPHI، یکی از بزرگترین و معتبرترین رویداد‌های صنعت دارویی جهان است که هر ساله تعداد زیادی از شرکت‌های معتبر این حوزه را به خود جذب کرده و برای تقویت همکاری‌های بین المللی در زمینه داروسازی و زیست فناوری پزشکی کشور، اهمیت ویژه‌ای دارد.

دکتر هاشم پور با تبریک موفقیت دکتر «امین رمضانی» و گروه ایرانی برای حضور کنشگرانه در این رویداد بین المللی، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از شرکت‌های دانش بنیان از جمله در حوزه دارویی و جنبه‌های علمی و تجاری مرتبط با آنها، حمایت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار