کد خبر: ۱۱۳۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 04 November 2023


بسمه تعالی


بیانیه جمعیت جانبازان استان همدان بمناسبت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

امام خامنه ای :

سیزده آبان نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابل آمریکاست. 

 ۱۳ آبانماه در تاریخ انقلاب اسلامی نماد استکبار ستیزی و تجلی مقاومت جوانان عزیز ملت ایران در سه رویداد مهم می باشد :
الف ) تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در مبارزه با لایحه منفور کاپیتولاسیون در سال۱۳۴۳.
ب) به شهادت رساندن جمعی از فرزندان دانش آموز ملت ایران در راهپیمائی مردمی علیه حکومت ستمشاهی پهلوی در سال ۱۳۵۷
 ج )  اقدام انقلابی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) در۱۳ آبان ۱۳۵۸ .
 در هر ۳ رویداد مهم مذکور، که به منظور مقابله با استبداد رژیم ظالم پهلوی و تقابل با استکبار جهانی اتفاق افتاد، ملت ایران با وحدت کلمه به مثابه سیلی خروشان ریشه های استبداد را از جای برکنده و در حرکتی انقلابی شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران را غرس نمودند که به فضل پروردگار امروز به درختی تناور و بالنده تبدیل شده و افق روشن تمدن سازی را پی میگیرد.
تاریخ گواه آنست که اگر شهادت دانش آموزان در سیزده آبان ۱۳۵۷ موجب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی شد، اقدام هوشمندانه و
شجاعانه دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول (22 بهمن) را رقم زد. لانه جاسوسی که مرکزی برای طراحی و مدیریت توطئه های شیطان بزرگ علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی بود موجب قطع دخالتهای پیچیده جاسوسی آمریکا شد.  این حرکت انقلابی به مثابه گام های بعدی برای تثبیت انقلاب دوم ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی بود . 
با تصرف این کانون توطئه، هیمنه و اقتدار استکبار آمریکا شکست و عزم و اراده راسخ انقلاب اسلامی در مقابله با ظلم استکبار جهانی برای مردم دنیا بیش از پیش اثبات شد.
  44سال بعد از این واقعه ، ابعاد پیچیده تری از فتنه انگیزیهای آمریکا بر همگان آشکار شده است.  چهرة هیولائی این مجسمه شرارات و همپیمانان اروپائی اش در حمایت همه جانبه از صهیونیزم بویژه از 15 مهر ماه (7 اکتبر) با حضور مستقیم خود در جنگ علیه ملت فلسطین
تصویری عریان از نقض حقوق بشر و دموکراسی پیش روی جهانیان به نمایش گذاشته است. 
عبور از تمامی قواعد بین المللی و حمایت از نسل کشی در غزه، آمریکا را شریک جرم رژیم کودک کش اسرائیل قرار می دهد. امروز نتایج انقلاب دوم را میتوان در قیام طوفان الاقصی علیه رژیم جعلی اسرائیل و استکبار آمریکا نظاره کرد. این پیروزی راهبردی، شکست بدون بازگشت و ترمیم ناپذیر اسرائیل را بدنبال داشته است.
درس ها و عبرت های تسخیر لانه جاسوسی، همواره می تواند الگوی موفق دیگر رخدادها باشد که جوهره آن برگرفته از شجاعت و عقلانیت جوانان انقلابی بود. جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی راحل، بزرگداشت خاطره شهدای دانش آموز و روز ملی استکبار ستیزی ضمن تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و امت شهید پرور ایران اسلامی تداوم مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیزم را تاکید می نماید.
ما جانبازان دوشادوش برادران فلسطینی مان در این جهاد مقدس برای تحقق نظم نوین جهانی با نسل آرمانی لحظه ای درنگ ننموده و آمادگی خود را جهت هرگونه پشتیبانی و یا حضور میدانی در صحنه های نبرد حق علیه باطل در جبهه های مقاومت اسلامی اعلام می نماییم .

و مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ‌جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان


13 آبان ماه 1402

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار