نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: در کمتر از 2 سال، کل مناطق روستایی صعب‌العبور در سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و سرخه زیرپوشش شبکه ارتباطی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 04 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در نشستی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: به نمایندگی از مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از تلاش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستور شخص وزیر برای تکمیل پوشش اینترنت روستایی در این حوزه انتخابیه قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه وضع پوشش شبکه ارتباطی تا ۲ سال پیش «قرمز» بود و در کمتر از ۲ سال، کل مناطق روستایی صعب‌العبور در این سه شهرستان زیرپوشش شبکه ارتباطی قرار گرفته است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مناطق روستایی پرجمعیتی در سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و سرخه وجود دارد که مردم از نعمت شبکه ارتباطی در آن‌ها بهره‌برداری خواهند کرد.

گلرو تصریح کرد: از طرفی، روستا‌های این سه شهرستان در مسیر مواصلاتی استان‌های تهران، مازندران و گلستان قرار دارند و مسافران عبوری از خدمات شبکه ارتباطی در آن‌ها استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: در حوادث غیرمترقبه‌ای نظیر سیل، زلزله و ... نیز شبکه ارتباطی بسیار الزامی و موردنیاز خواهد بود و در این شرایط نیز خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورداستفاده مردم قرار می‌گیرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار