مسئول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین از راه اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی (MCMC) علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های عربی و انگلیسی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 06 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر سید وحید حسینی در این نشست با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری و توریسم درمانی گفت: حرکت مطلوب و اثرگذاری در حوزه گردشگری سلامت شیراز آغاز شده است که این امر با ارائه خدمات درمانی باکیفیت، بهترین اعتباربخشی را به همراه دارد و می‌تواند برای دیگر استان‌ها نیز الگو باشد.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، یکی از نتایج اثربخش در حوزه گردشگری و توریسم درمانی را معرفی دستاورد‌های علمی و درمانی ایران در دنیا و کشور‌های منطقه است، زیرا در کنار مسایل مختلف جامعه مانند سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، جایگاه ایران از نظر علم پزشکی نیز در دنیا ارتقا می‌یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات درمانی در شیراز به هشت هزار و ۹۶۰ بیمار از سایر کشور‌ها مانند کویت، بحرین، پاکستان، افعانستان، عراق و عمان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: خدمات ارایه شده در زمینه‌هایی نظیر جراحی پلاستیک، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی و چشم بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزایش ۱۲۵ درصدی تعداد مراکز دارای مجوز گردشگری سلامت در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را دیگر محور تلاش‌های مجموعه سلامت استان فارس در این حوزه برشمرد.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین از راه اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی (MCMC) علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های عربی و انگلیسی خبر داد.
او با اشاره به صدور کارت شناسایی برای ۴۱۳ واسطه فعال در حوزه گردشگری و توریسم درمانی گفت: در این اقدام که از ابتدای سال تاکنون و با همکاری استانداری، میراث فرهنگی، دستگاه‌های انتظامی و قضایی انجام شده است؛ واسطه‌های فعال در حوزه گردشگری فارس، در دوره‌های آموزشی لازم در این حیطه نیز شرکت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار