امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، عنوان کرد: همه دنیا به وضوح شرایط و وضعیت مستکبرین را می‌بینند که چگونه این روزها در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی دست به جنایت می‌زنند و راهی جز مقاومت با حکومت جنایتکار صهیونیستی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 03 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان برخی از اتفاقات تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: اتفاقات و حوادث مختلفی در تاریخ انقلاب رخ داده که با نگرش عمیق‌تر به آن‌ها متوجه آموزنده بودن آنان خواهیم شد.

وی ادامه داد: یکی از آن اتفاقات تاریخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ بود که به فرموده امام راحل، انقلاب دوم ایران است.

امام جمعه گرگان گفت: انقلاب اول فرار کردن شاه از کشور بود، اما انقلاب دوم با زدن ریشه جاسوسان و مستشاران آمریکایی تحت عنوان سفارت این کشور در تهران توسط دانشجویان ثبت شد.

نورمفیدی تاکید کرد: از ۱۳ آبان ماه که امام راحل به ترکیه تبعید شد تا ۱۳ آبان ماه که لانه جاسوسی آمریکا به تسخیر درآمد، دانش‌آموزان انقلابی حرکاتی همچون تجمع مقابل دانشگاه تهران انجام دادند که نیرو‌های رژیم شاهنشاهی آنان را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به این که ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، عنوان کرد: همه دنیا به وضوح شرایط و وضعیت مستکبرین را می‌بینند که چگونه این روز‌ها در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی دست به جنایت می‌زنند.

وی بیان کرد: جنایات این روز‌ها در غزه و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌دفاع این سرزمین به ویژه زنان و کودکان به دست نیرو‌های غاصب رژیم کودک‌کش صهیونیست، به پشتیبانی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی همچون انگلیس، آلمان و فرانسه انجام می‌شود و به این دلیل راهی غیر مقاومت در مقابل این حکومت جنایتکار وجود ندارد.

وی با تاکید به این که دولت‌های به ظاهر مدعی حقوق بشر، جنایات رژیم صهیونسیتی را نه تنها محکوم نمی‌کنند، بلکه حمایت هم می‌کنند، عنوان کرد: خشمی که سراسر مردم دنیا را این روز‌ها فرا گرفته ناشی از جنایت‌ها و نسل‌کشی بزرگی است که رژیم صهیونیستی به راه انداخته و بدون شک در ادامه نابودی این رژیم کودک کش را در پی خواهد داشت.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار