سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: دی ماه امسال همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) شاهد برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران به میزبانی استان قزوین خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 03 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، حسن براتی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران که با حضور محمد خراسانی زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میرحیدر موسوی مدیرعامل انجمن خوشنویسی ایران، علی اشرف صندوق آبادی عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران و جمعی دیگر از مسوولان استانی در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به میزبانی قزوین از هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران، اظهار کرد: امیدواریم با اراده جمعی که در سطح استان قزوین وجود دارد شاهد برگزاری رویدادی فاخر و در خور شان حوزه خوشنویسی قزوین و کشور باشیم.

وی افزود: اولین دوسالانه خوشنویسی در سال ۸۸ به میزبانی استان قزوین برگزار شد و به صورت پیاپی همه ۶ دوره گذشته از ظرفیت گران‌سنگ حوزه خوشنویسی استان قزوین صیانت شده و میزبانی آبرومندانه و ارزشمندی در سطح استان اتفاق افتاده است.

دبیر هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران تصریح کرد: به فضل الهی دی ماه امسال همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه خوشنویسی و برپایی نمایشگاه در استان قزوین خواهیم بود و امیدواریم این رویداد فرهنگی و هنری را به شایستگی برپا کنیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه انجمن خوشنویسان استان قزوین در میان همه انجمن‌های خوشنویسی در سراسر کشور، حائز رتبه شده و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

در ادامه امیر ملاحسن سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: به نظر می‌رسد پس از گذشت ۶ دوره از برگزاری دوسالانه خوشنویسی، این رویداد تخصصی جایگاه خود را در بین خوشنویسان کشور پیدا کرده است.



وی ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است، به هم افزایی و استفاده از تمامی زیرساخت‌های فرهنگی، هنری، گردشگری و سایر زیرساخت‌ها در برگزاری باشکوه این رویداد نیاز داریم.

این مسوول همچنین گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها در سطح استان قزوین، سرافرازانه اعلام کنیم که بحق پایتخت خوشنویسی ایران هستیم و از این جایگاه دفاع کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار