گردهمایی نسل تحول آفرین، با حضور ۱۲۰۰ نومعلم عرصه تعلیم و تربیت استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 02 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا معلمان جدید الورود کرمانشاهی، امروز(یازدهم آبان) در این مراسم که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، سوگندنامه معلمی قرائت کردند و تعهد دادند در جهت پرورش دانش آموزان موفق و کارآمد و متعهد کوشا باشند.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم  که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه نقشه راه آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: برای داشتن یک نسل تحول آفرین باید دانش آموزانی آگاه تربیت کنیم که به هویت ایرانی اسلامی خود افتخار کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید قریب ۱۲۰۰ معلم جدیدالورود در قالب آزمون ماده ۲۸ و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مجموعه آموزش و پرورش استان اضافه شده، افزود: این معلم های جدیدالورود چهره های توانمندی هستند که در بین آنها تعداد قابل توجهی دارای مدارج دکتری و کارشناسی ارشد هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی و دوره های ضمن خدمت برای معلمان در طول سال تحصیلی، گفت: تلاش خواهیم کرد تا توانمندی معلم‌ها را در این دوره های تخصصی بالا ببریم.

وی از این معلم ها خواست تا خود را به تقوا و علم بیشتر مجهز کرده تا بتوانند تاثیرگذاری لازم را در دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه قریب ۳۷۰ هزار دانش آموز دارد، گفت: دانش آموزان استان کرمانشاه در ۴۰۰۰ مدرسه و ۱۵ هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

محمدی با بیان اینکه استان کرمانشاه حدود ۳۰ هزار معلم بازنشسته دارد، افزود: هم اکنون قریب ۲۶ هزار فرهنگی عهده دار امر تعلیم و تربیت دانش آموزان استان کرمانشاه هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار