وزیر فرهنگ و ارشاد:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه عظیم فرهنگی و هنری تالار مرکزی سنندج در سفر رئیس جمهور مردمی و هیات دولت ، ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار از فروش نفت که صدرصد قابل تحقق امی باشد اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 02 November 2023

محمدمهدی اسماعیلی

به گزارش تابناک کردستان، محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در بدو ورود به سنندج در جمع خبرنگاران افزود: تا دوسال آینده این پروژه برای اصحاب فرهنگ و هنر استان فرهنگی کردستان تکمیل و نهایی خواهد شد.

وی افزود: در سفر اول رئیس جمهور به استان کردستان 150 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرد که تاکنون 90 میلیارد تومان آن جذب شده است وعلاوه بر این هفته گذشته نیز 40 میلیارد تومان نقدینگی برای این پروژه تزریق شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادام با بیان اینکه کردستان مهد فرهنگ، هنر و تمدن است، گفت: کردستان یکی از مهمترین حوزه های تمدنی ایران زمین و خاستگاه بسیاری از هنرمندان اصیل ما است و امروز هم در حوزه فرهنگ و هنر کردستان می درخشد.

وی ادامه داد: ما در نخستین سفر به کرسدتان به هنرمندان این استان قول دادیم که انجمن دف زنی را ثبت کنیم که فرایندی داشت و امکان آن به لحاظ آیین نامه های موجود نبود لذا این کار در استانه سفر و به عنوان هدیه سفر رئیس جمهور انجام شد.

اسماعیلی افزود: در این سفر هم پیگیری مصوبات سفر اول انجام خواهد شد و هم از نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر کردستان دیدار خواهیم داشت و این دیدار قطعا ثمرات خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر استان در بر خواهد داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار