در بسته امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخباری با عناوین امدادرسانی پلیس راه زیرکوه به راننده گرفتار در جاده، دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در سربیشه و سارق دوچرخه‌های فردوس به دام افتاد قرار می‌گیریم.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 01 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی؛ در بسته امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخباری با عناوین امدادرسانی پلیس راه زیرکوه به راننده گرفتار در جاده، دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در سربیشه و سارق دوچرخه‌های فردوس به دام افتاد قرار می‌گیریم.

امدادرسانی پلیس راه زیرکوه به راننده گرفتار در جاده

سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهارداشت: مأموران پلیس راه زیرکوه هنگام گشت زنی و کنترل محور آهنگران یک دستگاه وانت پیکان که دچار نقص فنی شده بود را مشاهده کردند و بلافاصله با ایمن سازی محل و جلوگیری از ایجاد هرگونه حادثه خودرو را به حاشیه جاده منتقل کردند.

وی با بیان این که مأموران پلیس دلسوز با توجه به سرگردانی راننده و خانواده اش که غیر بومی نیز بودند طی هماهنگی‌های انجام شده و تماس با تعمیرکار مربوط و همچنین با وسایل در اختیار اقدام به تعمیر خودرو کردند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: این اقدام خداپسندانه پلیس باعث شد تا راننده و خانواده اش احساس آرامش کرده و با تمام وجود از خادمان نظم و امنیت تقدیر کنند.

دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در سربیشه

سرهنگ محمود رضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه هم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محصولات کشاورزی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بازرسی از محل مقادیری زرشک سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه بیان داشت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارق دوچرخه‌های فردوس به دام افتاد

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس نیز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان فردوس، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فردوس با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات پلیسی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، به ارتکاب ۷ فقره سرقت دوچرخه از اماکن و منازل در سطح شهرستان فردوس اعتراف کرد.

سرهنگ فولادی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد؛ از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را سریعا با سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار