مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: بیش از ۷۰ درصد از نیاز بنزین کلانشهر اهواز با بنزین یورو۴ تامین می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 01 November 2023

عبدالکریم محمدی در خصوص توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر در سطح کلانشهر اهواز توزیع می‌شود و گاهی مواقع این میزان توزیع حتی به حدود یک میلیون لیتر هم می‌رسد اما در کل هیچگاه کمتر از ۷۰۰ هزار لیتر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از نیاز بنزین کلانشهر اهواز با بنزین یورو ۴ تامین می‌شود، افزود: میزان مصرف کلانشهر اهواز روزانه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر است و تلاش می‌شود که بخش عمده این نیاز با بنزین یورو ۴ تامین شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: اولویت توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز در مناطق و هسته مرکزی شهر است و در جایگاه‌های سوختی که در این مناطق قرار دارند عمدتا بنزین یورو ۴ توزیع می‌شود.

محمدی عنوان کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از بنزین یورو ۴ مورد نیاز مصرف کلانشهر اهواز از پالایشگاه آبادان تامین می‌شود اما گاهی نیز تانکرهایی از پالایشگاه اراک وارد اهواز می‌شوند تا نسب به تامین این نوع بنزین مورد نیاز اهواز اقدام کنند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا بخش بیشتری از نیاز مصرفی سوخت اهواز به وسیله بنزین یورو ۴ تامین شود و قطعا در آینده نزدیک سهمیه بیشتری برای اهواز خواهیم گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز خاطرنشان کرد: در ماه‌های قبل میزان تامین بنزین یورو ۴ اهواز حتی تا حدود ۴۰۰ هزار لیتر هم رسیده بود و وضعیت مناسبی در این خصوص نداشتیم که خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده این وضعیت اکنون بسیار مطلوب شده و در ادامه نیز بهتر خواهد شد و سهمیه بنزین یورو۴ اهواز بیشتر می‌شود.

منبع/ایسنا

برچسب ها: بنزین یورو4 ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار