اقدام اداره کل تامین اجتماعی گیلان به عنوان طرح برتر سازمانی مورد تجلیل قرار گرفت
در جریان همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی کشور ، اجرای طرح بازرسی ویژه ( تیمی ) کارگاهی اداره کل گیلان به عنوان یکی از طرح های برتر برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفت .
کد خبر: ۱۱۳۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 31 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان ، طرح بازرسی ویژه ( تیمی ) کارگاهی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در زمره طرح های برتر کشوری در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی معرفی و از کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان تجلیل گردید .

بر این اساس طرح بازرسی ویژه کارگاهی تامین اجتماعی گیلان که با هدف شناسایی شاغلین فاقد پوشش بیمه ای و صیانت از حقوق جامعه کارگری و جلوگیری از فرارهای بیمه ای انجام پذیرفت از تیرماه سالجاری آغاز و تاکنون با ثبت حدود ۱۸۰۰ بیمه شده همراه بوده است .

کیوان مرتضوی با تاکید بر اینکه در طرح مذکور با بهره گیری از بازرسین کارگاهی خبره شعب در قالب تیمی ، علاوه بر واحدهایی همچون رستورانها ، مجموعه های گردشگری ، هایپرمارکتها ، مطب های پزشکی ، سردخانه ها ، کارواش ها و … در تعدادی از شهرها ، کارگاههای جدید و کشفی نیز شناسایی و ثبت کد گردیده اند اظهار داشت : برنامه های تدوین شده در جهت تداوم و تقویت این بازرسی ها در تمام استان طراحی شده است .

شایان ذکر است طرح مذکور در قالب پوستر مقاله نیز در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی ارائه گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار