کد خبر: ۱۱۳۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 31 October 2023

پاییز، بهترین زمان سفر به کیش

جزیره کیش مجموعه بی‌نظیری از انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و گردشگری، طبیعت متفاوت و جاذبه‌های تاریخی را در دل خود جای داده و در تمام طول سال یکی از آن‌ها بیشتر از بقیه خودنمایی می‌کند. در این میان اگر شما هم دوست دارید در فصل پاییز به این جزیره سفر کنید به‌خوبی می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تفریحات مختلف بهره‌مند شوید. همچنین با اجاره سوئیت در کیش یا انتخاب سایر اقامتگاه‌ها، امکان لذت بردن از فصل پاییز در هوایی متفاوت فراهم خواهد شد. در دامه کمی بیشتر درباره مزایا و ویژ‌گی‌های ممتاز سفر پاییزی به کیش اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چرا کیش در پاییز جذاب است؟

کیش همیشه یکی از انتخاب‌های مسافران و گردشگرانی است که قصد سفر دارند. این جزیره امکانات تفریحی فراوانی دارد که مهم‌ترین آن برخورداری از ساحل است. ساحل کیش نیز تفریحات آبی مختلفی را در خود جای داده و همچنین مراکز خریدید نیز در نزدیکی آن قرار دارند. علاوه بر آن می‌توانید از دیدن طلوع و غروب افتاب در روزهای پاییزی لذت ببرید. در فصل پاییز جزیره کیش جشنواره‌های تخفیفی مختلفی برپزار می‌کند. به همین دلیل خرید انواع کالاها و اقلام مانند لباس، کیف، کفش یا لوازم دیجیتال ارزان‌تر از هر جای دیگر خواهد بود و حتی می‌توانید محصولاتی از بهترین برندها را با قیمت‌های باورنکردنی تهیه کنید.

در فصل پاییز تعداد مسافرت‌ها به جزیره نیز با کاهش همراه است. نمی‌توان انکار کرد که بیشتر افراد با شروع سال تحصیلی در پاییز باید به امور تحصیلی خود برسند یا اینکه فرزندان خود را برای درس  و کتاب آماده کنند. بنابراین احتمال اینکه در این سفر به سفر بیایند تا حد زیادی کم می‌شود. کاهش ترافیک مسافران نیز کمک می‌کند که اجاره سوئیت در کیش را با قیمت‌های کمتر انجام دهید. همچنین درصورتی‌که می‌خواهید در هتل‌های لوکس اقامت کنید، بازهم هزینه اقامت شما با کاهش محسوسی همراه خواهد بود.

آب و هوای کیش در فصل پاییز

یکی از موضوعات مهمی که در سفر باید به آن توجه داشت، نوع اقلیمی است که برای سفر انتخاب می‌کنیم. بیشتر ما تحمل گرما را نداریم و به همین دلیل در روزهای پاییزی که هوا به‌سمت تعادل حرکت می‌کند، جزیره کیش یکی از مقاصد ممتاز برای سفر محسوب می‌شود. البته بهتر است بدانید که در فصل پاییز، جزیره کیش دارای رطوبت زیادی است و شاید این موضوع باعث تردید بیشتر افراد برای سفر به کیش باشد. اما باید گفت که کیش در فصل پاییز گرما و شرجی بیش از حد تابستان را ندارد و به‌دلیل بارندگی در این فصل می‌توانید چره‌ای متفاوت  و باطراوت از جزیره شاهد باشید که لذت سفر را دوچندان می‌کند.

خریدی ارزان‌تر در پاییز

جزیره کیش دارای مراکز خرید متعددی است و در روزهای پاییزی برای آنکه مسافران بیشتری را به‌سمت خود جذب کنند، تخفیف‌های شگفت‌انگیز برای محصولات و کالاهای خود در نظر می‌گیرند. در این جزیره می‌توانید از مراکز خرید قدیمی و جدیدی مانند بازار سفین، بهکیش، بازار هرمز، بازار مرجان، بازار مروارید، بازار پانیذ، پردیس یک و دو، مرکز خرید ونوس، بازار خلیج و بازار مریم دیدن کنید و هر نوع اقالامی که تصور می‌کنید با قیمتی کمتر از همیشه بخرید.

جاذبه‌های کیش در پاییز

در این جزیره جاذبه‌های تفریحی و طبیعی مختلفی وجود دارد که در روزهای پاییزی بیشتر از همیشه قابل استفاده هستند. البته توجه داشته باشید که تفریحات آبی جزیره بیشتر در روزهای تابستان با استقبال همراه است؛ زیرا در پاییز این جزیره با بارش باران همراه است و اقبال به‌سمت بازی‌ها و تافریحات ابی کمتر می‌شود. اما هنوز هم می‌توانید از سایر جاذبه‌های دیدنی جزیره بیشتری بهره را ببرید و خاطراتی خوش برای خودتان و خانواده ثبت کنید.

کشتی یونانی

پاییز، بهترین زمان سفر به کیش

یکی از زیباترین جاذبه‌های کیش در فصل پاییز کشتی یونانی است. تماشای این کشتی در منظره غروب آفتاب، زیبایی آن و غروب را چند برابر می‌کند و در این فضا می‌توانید زیباترین تصاویر را برای یادگاری ثبت کنید. حتی درصورتی‌که دوست داشته باشید، می‌توانید به داخل کشتی بروید و البته برای این کار باید از مسئولان کشتی لباس غواصی بگیرید تا یه شکل بهتری بتوانید زیبایی‌های زیر آب را ببینید.

ساحل مرد ماهیگیر

یکی از زیبایترین مجسمه‌هایی که در جزیره کیش قرار دارد، مجسمه مرد ماهیگیر است. این مجسمه ۱۲ متری از مردی ماهیگیر که تور خود را به‌طرف دریا گرفته واقعا جذاب و منحصر به فرد است. برای مشاهده این مجسمه و ثبت تصویر یادگاری در کنار آن کافی است که به بخش شرقی جزیره بروید. علاوه بر آن در این پارک ساحلی می‌توانید با از شن‌های ساحل، مجمسه و نمادهای مورد علاقه خود را بسازید. بنابراین این قسمت از ساحل نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای لذت بردن بچه‌ها در طول سفر است تا خلاقیت‌های خود را در شن بازی به نمایش بگذارند و هرچه بیشتر از سفر به کیش در پاییز لذت ببرند.

جاده جهان

پاییز، بهترین زمان سفر به کیش

جالب است بدانید که جاده جهان کیش جاده‌ای مخصوص رانندگی، دوچرخه سواری و موتورسواری است. فضای این جاده با صفا و ارام است و دور تا دور جزیره کیش کشیده شده و آرامش ساحل را برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر در پاییز به کیش سفر کردید، حتما از جاده جهان دیدن کنید. این جاده منحصر به فرد و متفاوت از تمام جاده‌ها به شما این امکان را می‌دهد که کل جزیره را دور بزنید و در بخش‌هایی از آن که کنار آب می‌گذرد، لذت تماشای ساحل و خلیج فارس را داشته باشید. درعین‌حال این جاده فاصله بسیار محدودی از دریا دارد و ویژگی جذاب آن سکوتی است که در آن حکم فرما است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار