اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه شاخص فرهنگی و تبیینی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛
تابناک هرمزگان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی و تبیینی به مناسبت ۱۳ آبان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 30 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، امروز دوشنبه در گفت وگوی رسانه ای ،اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان، « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » از رویداد های سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی در تقابل با استکبار جهانی است.

وی افزود: امروز شاهد دست و پا زدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و کشورهای اروپایی و رژیم منحوس صهیونسیتی هستین برای ترمیم آبروی خود دست به جنایت انسانی و کودک کشی در غزه هستند و به امید خدا مردم فلسطین پیروز خواهند شد .

وی در ادامه افزود: به مناسبت به یوم الله ۱۳ آبان بیش از ۱۵۰ برنامه شاخص فرهنگی و تبیینی و ترویجی در سراسر استان هرمزگان در حال اجرا است .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: سری نشست های دانشجویی در هرمزگان با حضور اساتید با موضوع تاریخ انقلاب، برپایی موکب های فرهنگی و اجتماعی و تبیینی در خصوص روز ملی مبارزه استکبار در طول یک هفته از ۸ تا ۱۳ آبان ، ۱۳پرورژه خدمت رسانی دولت در حوزه آموزش و پرورش ، درمان و آموزش از برنامه های که اجراشده ودرحال اجرامی باشدبه اطلاع عموم مردم خواهد رسید

حجت‌الاسلام ایمانی فرد تاکید کرد : برگزاری تجمع هزار نفری دانش آموزان در گلزار شهدای بندرعباس ، همایش استانی روز نوجوان و افتتاح اردوی راهیان پیشرفت از سراسر کشور در بازدید از شرکت نفت ستاره خلیج فارس و حضور در عرشه ناو شهید ناظری و تجلیل از برترین علمی در استان هرمزگان می باشد .

وی اظهار کرد: تبلیغات شهری ، تامین اتوبوس جهت جابجایی دانش آموزان و مردم ، مسابقات در فضای مجازی با موضوع مرگ بر آمریکا و انقلاب دوم ، اعزام مبلغ به مدارس، گفتمان دانش آموزی در مدارس از دیگر برنامه ها به مناسبت این روز است .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در۶۳ نقطه در تمامی شهرستان ها ، شهر ها ، بخش ها و برخی از روستاهای استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور با برنامه های مختلف تبیینی و فرهنگی برگزار می شود .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد : همراهی خانواده ها با فرزندان و دانشجو و دانش آموز در این مراسم به شکوه این مراسم افزوده خواهد شد.
انتهای پیام//

برچسب ها: 13 ابان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار