در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخبار توقیف تریلی حامل گازوئیل قاچاق در سرایان، دستگیری یک سارق و ۲ مالخر و توقیف سواری پژو با هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق در قاین و دستگیری ۵ خرده فروش در بشرویه قرار می‌گیرید.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 29 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزئیات اخباری توقیف تریلی حامل گازوئیل قاچاق در سرایان، دستگیری یک سارق و ۲ مالخر وتوقیف سواری پژو با هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاین و دستگیری ۵ خرده فروش در بشرویه قرار می‌گیرید.

توقیف تریلی حامل گازوئیل قاچاق در سرایان

سرهنگ عباس حسنی، جانشین انتظامی شهرستان سرایان اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های سوختی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تریلی، هزار و ۳۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورد‌های نفتی کشف کردند که متهم قصد انتقال سوخت قاچاق به مقصد استان سیستان وبلوچستان را داشته است.

جانشین انتظامی شهرستان سرایان بیان داشت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری یک سارق و ۲ مالخر در قاین

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی شهرستان قاینات هم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱طالقانی شهرستان قاین با انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به این که در بازجوئی‌های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، ۲ نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف سواری پژو با ۱۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ زال بیکی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری پژو، هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۵ خرده فروش در بشرویه

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه نیز گفت: مأموران انتظامی این شهرستان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز را اجرایی کردند.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: مأموران در بازرسی از پاتوق‌های شناسایی شده مقادیری مواد مخدر کشف و ۵ نفر خرده فروش که یکی از این افراد از توزیع کننده گان اصلی مواد مخدر در شهرستان بوده را دستگیر کردند.

سرهنگ طاهری با اشاره به این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده رایسیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛ خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده برقراری امنیت پایدار، ایجاد آسایش و آرامش برای مردم، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار