امام جمعه تاکستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با عنایات حق تعالی و اتکا به مکتب امام و رهبری، راه را برای مقاومت گشود و اکنون این راه اسرائیل را برای همیشه نابود خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 27 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، آیت اله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تاکستان که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و سازمان جاسوسی موساد از عمق و وسعت عملیات طوفان الاقصی متحیر شدند، اظهار کرد: این عملیات زمانی اجرا شد که اسرائیل خود را برای برخی توطئه‌ها آماده می‌کرد و بر این اساس مقاومت وارد میدان شد.

وی اضافه کرد: تونل‌های مقاومت که از غزه تا مصر حفر شده به کابوسی برای اسرائیلی‌ها تبدیل شده و آن‌ها جرات حمله زمینی به غزه را ندارند.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: سید حسن نصراله در حمایت از مقاومت به اسرائیلی‌ها پیام داد که اگر زمینی حمله کنید، حزب الله هم وارد نبرد تمام عیار خواهد شد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بی شک امروز مقاومت همه جانبه مردم فلسطین در برابر زورگویی و تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی نتیجه داده و این رژیم را مستأصل و درمانده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طی روز‌های اخیر غربی‌ها در حالی از حقوق دم می‌زنند که رییس جمهور آمریکا در سفر به سرزمین‌های اشغالی، همراه خود مهمات جنگی برد تا به این رژیم کودک کش کمک کند. نخست وزیر انگلیس، صدر اعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه نیز به خیال خود با همین هدف و جلوگیری از آبروریزی بیشتر به منطقه آمدند. همچنین آن‌ها در این مدت با رسانه‌های خود انواع تبلیغات را علیه انقلاب اسلامی انجام دادند، اما رهبر فرزانه ما با تدابیر حکیمانه در مقابل دشمنان این مرز و بوم شجاعانه ایستاد.

امام جمعه تاکستان یادآور شد: پیش بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود. به تعبیر مقام معظم رهبری، رژیم غاصب اسراییل برای نابودی خود عجله کرد و زمان از بین رفتن خود را پیش انداخت.

آیت اله اسلامی به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری و اقتدار جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی با عنایات حق تعالی و اتکا به مکتب امام و رهبری، راه را برای مقاومت گشود و اکنون این راه اسرائیل را به برای همیشه نابود خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به مناسبت‌های پیش رو مانند سالروز شهادت آیت اله قاضی اولین شهید محراب به دست منافقین اشاره کرد و یادآور شد: این عالم بزرگ همانند شهید دستغیب و اشرفی اصفهانی و صدوقی یزدی به دست کوردلان منافق به شهادت رسید.

امام جمعه تاکستان اضافه کرد: سال ۱۳۰۴ قاجار منقرض شد و رضاخان دست نشانده نگلیسی‌ها روی کار آمد. خائنی که کوه‌های آرارات را به آتاترک بخشید که خیانت بزرگ و خسارت باری بود.

آیت اله اسلامی بیان کرد: محمدرضا پهلوی هم بحرین را که متعلق به ایران بود به عرب‌ها بخشید که اکنون آمریکایی‌ها در آن جا پادگان نظامی برپا کرده اند. این‌ها نمونه‌ای از اسناد خیانت‌های رژیم پهلوی به ایران است.

وی در ادامه به رشادت شهید محمد حسین فهمیده نوجوان سیزده ساله در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: امام (ره) از او به عنوان رهبر خود یاد کرده بود. نوجوانی که غیرت او تحمل ورود تانک دشمن به خاک خرمشهر را نداشت. شهیدی که خود را با نارنجک زیر تانک دشمن انداخت و امروز همه از شجاعت و فداکاری و ایمان او همواره به نیکی یاد می‌کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار